За да е по-лесно и по-удобно да работите със системата за онлайн фактуриране INV.bg може да правите следните настройки:
- да добавяте и съхранявате фирмени банкови сметки
- да избирате за вашите електронни документи валута по подразбиране
- да редактирате фирмения си профил
За да отидете на страницата с настройките влезте в своя акаунт и кликнете върху бутон "Настройки" от менюто най-горе.
Влезте в своя акаунт и кликнете върху бутон "Настройки" от най-горното меню. Ще се зареди страница с три секции. В секция "Банкови сметки на фирмата" можете да добавяте ваши банкови сметки като в съответните полета попълните IBAN, BIC и име на банката.
За да добавите нова фирмена банкова сметка кликнете върху написа "Добави още една банкова сметка" срещу знака "плюс" (+) в долната част на страницата. Попълнете полетата с информация за сметката и натиснете бутон "Запази".
Влезте в своя акаунт и кликнете върху бутон "Настройки" от най-горното меню. Ще се зареди страница с три секции. В секция "Информация за фирмата" се намира фирмения ви профил. Направете необходимите промени и кликнете върху бутон "Запази".