Когато създавате нова електронна фактура, данните на клиента от фактурата автоматично влизат в списъка с ваши клиенти. Списъкът е достъпен като кликнете върху бутон "Клиенти" от менюто в горната част на вашия акаунт.
Ако желаете можете предварително да съставите списък на всички свои клиенти, като кликнете върху бутон "Добавяне на нов клиент" от началната страница на вашия акаунт.
Във формата за добавяне на нови клиенти попълнете полетата с информация за името на фирмата-клиент, Булстат, адрес и т.н. Допълнително в секцията "Адреси за кореспонденция" можете да запишете име на лице за контакт и email адрес. За да съхраните информацията кликнете върху бутон "Добави клиента".
След като имате готов списък с вашите клиенти, при създаване на нова електронна фактура можете автоматично да въведете всички данни на фирмата-клиент като кликнете върху иконата, стояща непосредствено след полето "Клиент" във формата за създаване на документа.
Имате възможност предварително да създадете списък с вашите стоки или услуги, които след това автоматично да включвате в електронните фактури.
Кликнете върху бутон "Добавяне на нов артикул" от началната страница на вашия акаунт. Ще се зареди форма с три полета за попълване на информация за стоката/услугата:
- поле за наименованието на стоката/услугата с дължина до 100 символа
- поле за единичната цена в избрана валута
- поле за количество в избрани мерни единици
За да съхраните информацията за стоката/услугата в списъка с артикули кликнете върху бутон "Добави артикула".
За да видите списъка с артикулите кликнете върху бутон "Артикули" от горното меню във вашия акаунт.
За да достъпвате страницата с информация за артикула кликнете върху бутон "Артикули" от горното меню във вашия акаунт и след това върху наименованието на артикула.
За да включите автоматично във фактура даден артикул от списъка с артикули кликнете върху иконата непосредствено след полетата под надписа "Артикул" във формата за създаване на документа.
Можете да създавате акаунти на ваши служители, които да оперират със системата за онлайн фактуриране INV.bg.
Вашият акаунт е администраторски и позволява достъп до всички опции на системата, докато акаунтите на служителите са с ограничени права. През служебните акаунти могат да се създават, редактират и изпращат всички видове електронни документи, но не може да се осъществи достъп до страниците "Настройки" и "Персонализация".
За са създадете нов акаунт на ваш служител кликнете върху бутон "Добавяне на нов служител" от началната страница или върху бутон "Нов служител" от страницата със списъка на служебните акаунти. За да достъпите списъка със служебни акаунти кликнете върху бутон "Екип" от най-горното меню.
Във формата за създаване на нов акаунт попълнете полетата за име, имейл, телефон, потребителско име на латиница и парола, след което кликнете върху бутон "Добави служител".
Вие имате пълен контрол върху служените акаунти, като можете да ги изтривате, да ги редактирате, да сменяте паролите им и да следите изпратените от тях имейли. Всички тези опции са достъпни от списъка със служебни акаунти (бутон "Екип" от най-горното меню).