Как да създам акаунти на фирмени служители?

Можете да създавате акаунти на ваши служители, които да оперират със системата за онлайн фактуриране INV.bg.

Вашият акаунт е администраторски и позволява достъп до всички опции на системата, докато акаунтите на служителите са с ограничени права. През служебните акаунти могат да се създават, редактират и изпращат всички видове електронни документи, но не може да се осъществи достъп до страниците "Настройки" и "Персонализация".

За са създадете нов акаунт на ваш служител кликнете върху бутон "Добавяне на нов служител" от началната страница или върху бутон "Нов служител" от страницата със списъка на служебните акаунти. За да достъпите списъка със служебни акаунти кликнете върху бутон "Екип" от най-горното меню.

Във формата за създаване на нов акаунт попълнете полетата за име, имейл, телефон, потребителско име на латиница и парола, след което кликнете върху бутон "Добави служител".

Вие имате пълен контрол върху служените акаунти, като можете да ги изтривате, да ги редактирате, да сменяте паролите им и да следите изпратените от тях имейли. Всички тези опции са достъпни от списъка със служебни акаунти (бутон "Екип" от най-горното меню).

Host.bg Помощ